“Seal” un “Rīgas Melnais Balzams” rada ekskluzīvu kosmētikas līniju

Uzsākts inovatīvs un līdz šim Latvijas vēsturē nebijis projekts – apvienojoties kosmētikas un ekoloģisko produktu ražotājam “Seal” un vienam no Latvijas atpazīstamākajiem zīmoliem “Rīgas Melnais Balzams”, radīta ekskluzīva kosmētikas līnija, kas jau tagad pieejama veikalu plauktos. Jauno produktu sastāvā izmantoti tie paši augi, kas atrodami leģendārā dzēriena receptūrā.

“Daudzus gadus mēs esam krājuši pieredzi, zināšanas un pilnveidojušies, lai tieši šobrīd būtu gatavi radīt ko unikālu. Ar jaunās līnijas izveidi speram soli tālāk un plānojam apgūt jaunu tirgus segmentu, kā arī spēcināt mūsu klātbūtni kosmētikas tirgū. Esam pateicīgi zīmolam ‘’Rīgas Melnais Balzams’’ par drosmi un atsaucību, īstenojot vēl nebijušu sadarbības projektu Latvijā,” stāsta Baiba Megre, “Seal” valdes locekle.

“Pasaules pieredze un citu lielo alkoholisko zīmolu prakse apliecina tendenci dažādot veidus, kā zīmols sasniedz savu patērētāju. Daudzus gadus atpakaļ neviens nevarēja pat iedomāties, ka, piemēram, modes dizaineriem varētu būt savas smaržas, bet, re, mūsdienās tas ir pilnībā pašsaprotami un teju vai obligāti,” norāda “Rīgas Melnais Balzams” globālais zīmola vadītājs Māris Kalniņš. “Ir arī vairāki piemēri, kuros zīmoli “iziet” no savas pamata kategorijas, lai kļūtu vēl tuvāki saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem. Esam pieņēmuši lēmumu savus patērētājus satikt ne tikai alkohola nozarē, bet arī ārpus tās – kosmētikas nozarē. Esam pārliecināti par izdošanos un turpināsim saviem klientiem nodrošināt arvien jaunas baudījuma iespējas,” noslēdz Māris Kalniņš.

Arī citi starptautiski atpazīstami alkohola zīmoli kā, piemēram, degvīns “42 below”, viskijs “Jack Daniels” un prosecco “Rosé” ir īstenojuši līdzīgu praksi, paplašinot savu darbību ārpus dzērienu nozares un pievēršoties tieši skaistumkopšanas nozarei. Tā, piemēram, arī pasaulē plaši atzītais zīmols “Calsberg” sadarbībā ar dāņu kosmētikas ražotāju “Urtegaarden” pirms diviem gadiem izveidoja īpašu sejas un ādas kopšanas līdzekļu līniju vīriešiem. Arī šo produktu sastāvā tika izmantotas to līdzīgās sastāvdaļas – mieži, apiņi un raugs – līdzīgi kā “Rīgas Melnā Balzama” un “Seal” gadījumā – zālītes.

Vienojošais elements jaunizveidotajā produktu līnijā ir produktu unikālais sastāvs. Liela daļa no labi zināmā “Rīgas Melnā Balzama” zālītēm tagad ir pievienotas arī ekskluzīvajai “Seal” kosmētikas produktu līnijai. Kosmētikas līdzekļu līnija pozicionēta kā premium klases produkts, kas piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem. Produktu klāstā ir pieejams zīdainas tekstūras roku krēms, maigi attīrošas roku ziepes un ādu mitrinoša dušas želeja. Produkts pieejams gan ar rūgteni saldu aromātu, gan ar valdzinošu upeņu smaržu. No trešdienas, 22. novembra, jaunā produktu līnija būs atrodama labākajos Latvijas veikalos.